Karrier - Back office

Üzemeltetési munkatárs

Feladatok:

  • Back office vezető munkájának segítése
  • Gépjárműflotta menedzsment (szervizek megszervezése, járművek eljuttatása, műszaki vizsgák szervezése)
  • Üzemeltetésben lévő építmények karbantartási feladatainak ellátása
  • Kisebb szerelési munkák elvégzése
  • Raktárkezelési feladatok ellátása (áru bevételezése és kiadása)
  • Esetenként logisztikai feladatok ellátása, szállításban való közreműködés

Elvárások:

  • Hasonló területen szerzett tapasztalat (vagy flottakezelésben, vagy raktár kezelésben)
  • Magabiztos számítógép kezelés, raktárkezelő programban való adatrögzítés
  • Megbízhatóság
  • Minimum 8 általános iskolai végzettség + egy szakma
  • B kategóriás jogosítvány, magabiztos vezetéssel

Előny:

  • Árufuvarozói bizonyítvány
  • Bármilyen szakmunkában való jártasság (pl: villanyszerelő)

Munkaidő:

Hétfőtől péntekig, 8:00-16:30-ig, de alapvetően rugalmas beosztásban


Amit kínálunk:

  • 13.havi bér céges éves eredménytől függően
  • Rendszeres utalás SZÉP kártyára
  • Medicover egészségbiztosítás próbaidőt követően
  • Jellemzően havonta egyszer céges rendezésű, közös programok lehetősége
  • Gyümölcsnap heti rendszerességgel
  • Ingyenesen fogyasztható üdítő, kávé, tea az irodában
  • Családbarát munkahely
  • Rugalmasság

Egyéb információ:

Jelenleg az IV. kerületben az Óradna utca 4. szám alatt található az irodánk, azonban szeptember 1-től a X. kerületi Tarkarét utcában folytatjuk a működésünket.


Jelentkezés az állásra:

Önéletrajzát fizetési igény megjelölésével a hr@officium.hu email címre vagy a lenti űrlap kitöltésével várjuk.

Jelentkezés
Feltölthető file típus: PDF, DOC, DOCX
Feltölthető file típus: PDF, DOC, DOCX