Nyűg az irodaüzemeltetés? Könnyebbé tesszük!
Hatékony megoldást kínál cégünk szolgáltatása, az irodai állapotfelmérés.
Irodát nyitni minden vállalkozás életében vízválasztó pont. Nem elég azonban optimálisan kialakítani, berendezni, felszerelni, de gördülékenyen és hatékonyan üzemeltetni is kell azt. Az ebből fakadó kihívásokra kínál hatékony megoldást az irodai állapotfelmérés.
A koronavírus-járvány tovább erősítette az a megelőző években a cégünk által is tapasztalt tendenciát, hogy a korábbi klasszikus munkahelyek ideje lejárt, és egyre inkább a tevékenység- és funkcióalapú irodáké lesz a főszerep. Az ilyen jellegű munkahelyeken minden az alkalmazottak aktuális munkavégzési igényeihez igazodik ahelyett, hogy a dolgozóknak kellene idomulniuk egy hagyományosan, szinte sablonosan berendezett és felszerelt irodához.
Az így kialakított irodákat azonban nem csak létrehozni, de hosszútávon fenntarthatóvá, működőképessé is kell tenni, nem mindegy ugyanis, hogy az ideálisan kialakított munkahely, milyen költségeket ró a munkaadóra. A hatékonyság érdekében pedig nem csak tűzoltás jelleggel kell facility managementet végezni. Az Officium Irodafejlesztő Zrt. arra ösztönzi partnereit, hogy még időben, megelőző jelleggel végeztessenek el bizonyos felméréseket az irodaüzemeltetésre vonatkozóan.
Irodaüzemeltetés szakértő kezekben
A mindennapi feladatok ellátása sokszor rengeteg energiát, időt emészt fel az irodatulajdonosok, -bérbeadók idejéből. Cégünk azonban leveszi az irodaüzemeltetéssel kapcsolatos terheket a döntéshozók válláról.
Első lépésként, az irodai tér audit szolgáltatás során egy személyes találkozó alkalmával kerülnek feltérképezésre a jelenlegi és jövőbeni belső együttműködési munkafolyamatok, munkavállalói és munkáltatói igények, az iroda aktuális állapota, kötöttségei és az esetleges kritikus területek. Az irodák alapos felmérése minden költségtípusra kiterjed, az így elkészített audittal pedig jelentős összegeket lehet megspórolni és tervezhetővé válnak az irodai kiadások és beruházások!
Következő lépésként, az audit eredményét felhasználva, az Officium vállalja a folyamatos és tudatos üzemeltetést, azaz a gyakorlati kivitelezést is. A rendszeres karbantartás szükségességére jó példa az egyik megbízó pozitív tapasztalata, akinél a heti rendszerességgel végzett ellenőrzések eredményeként a bejelentett hibajegyek száma a harmadára csökkent.
Górcső alatt az IT
Az Officium Irodafejlesztő Zrt. az irodatér optimalizáláson, kivitelezésen és a bútorozáson túl, az IT-rendszereket felülvizsgálatát is elvégzi. Az IT audit lényege, hogy éves tervezés mellett a meglévő eszközök állapota, azok valódi funkciója is ismertté válik, azaz egy átalakítás esetén jóval pontosabban lehet méretezni a cserére váró eszközök típusát. Emellett ismertté válik a beépített eszközök funkcionalitása, életciklusa, ritkábban a hálózati topológia is. Ezen túl az audit során az is napvilágra kerülhet, hogy azoknál az IT stratégia nélkül működő vállalatoknál, kisvállalkozásoknál - amelyek időről időre úgy szereznek be eszközöket, ahogy éppen igényük van erre vagy lehetőségeik ezt engedi - sok esetben funkcionális duplikációk vannak, melyek kiküszöbölésével csökkenteni lehet a beruházási és üzemeltetési költségeket is. Az audit során egyfajta beruházási tervet kap az ügyfél, ami segítséget nyújt a költségek tervezésében és az IT beruházások ütemezésében.